13. lokakuuta 2017

HanGo!

Vietimme viikonlopun Hangossa viimeksi kaksi viikkoa sitten. Viime viikonloppuna oltiin Espoossa ja lauantaina minulla oli koulupäivä. Sunnuntaina mies lähti pelaamaan tennistä ja minä lähdin penkomaan Suomenojan kierrätyskeskukseen! Olen muutaman leiman päässä kierrätyskeskuksen kantiskortista!:)


 Kaksi viikkoa sitten Hangossa oli näin kaunis ja tyyni perjantai-ilta. Oikein harmittaa etten kiivennyt sataman vallille kuvaamaan oranssia auringonlaskua, sillä lauantaina taivas oli jälleen pilvessä. Tuleva viikonloppu menee hankoillen. Eteisessä odottaa taas melkoinen muuttokuorma ja jääkaapissa ovat eväät valmiina. Muuttokuormassa on muutama "herkkulöytö", joista kirjoitan myöhemmin:) Vanha Jaska -kissamme ei pidä matkustelusta, vaan tuijottaa minua murhaavasti koristaan koko matkan ajan. Hangossa; se kyläilyyn tottuva otus; on kuin kotonaan.

Mukavaa viikonloppua!


4 kommenttia:

  1. Onnea uuden blogin johdosta sekä uushankolaisuudesta! Todella kiva, että jatkat bloggailua :) Minun pitäisi lähteä kanssasi kirpparikierrokselle, sillä vanha ja vanhantuunaus ovat minunkin juttujani. Meillekään ei kotiin kantautunut enää mitään aasialaista Kiinasta palattuamme, Suomessa kotimme henkeen sopii ennemmin "kantasuomalainen mummotyyli". Tällä hetkellä minun pitäisi tosin olla ennemmin antavana kuin ottavana osapuolena kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa. Ennen kuin kotiimme mahtuu mitään uusia tulokkaita, on ensin luovuttava vanhoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eileen! Meille tulee rompetta Aasian matkalta. Osa menee myyntiin tai kierrätykseen.

      Poista
  2. Nyt vasta löysin tänne uuteen blogiin :) onnittelut! Tästä se lähtee sitten uusi blogiura urkenemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marjo. Aikani kuluksi kirjoittelen ja eihän täältä malttanut olla pois. Tosin Kiinassa oli mielenkiintoisempia aiheita:) ja kuvauskohteita

      Poista